bromma gymnasium

Hej på er! 
Idag efter skolan åkte jag hem, pluggade lite & fixade mig osv, sedan mötte jag upp Christopher och Olivia. Vi åkte tillsammans till bromma gymnasiums öppethus. Ska jag vara ärlig blev jag väldigt förvånad... Lite rädd också haha. Tänk att det bara är ett halvår kvar tills jag ska börja i gymnasiumet! Får ångest, ska ju ändå spendera 3 år där & har ingen aning om vilken skola jag vill gå i än.. Var ju så säker på bromma men är rädd för att inte passa in! Alla såg så vuxna & mogna ut, så bara kom man dit, 160 cm....

Jaja, förmodligen löser det sig med tiden. Annars hade jag tänkt gå på fler öppet hus nästa vecka. 
Iaf så var själva byggnaden i brommas gymnasium jättefint. Det var fräscht och jag gillade korridorerna, skulle faktiskt kunna gå där. Dock var jag lite osäker på eleverna, men ja vi får se. Kommer nog söka in där ändå, beroende på hur dom andra öppet husen ser ut. 

Hoppas jag kommer in bara! Får ångest varje gång jag tänker på hur lite poäng jag verkligen har... Haha
 



Kom ihåg mig?