it used to be so easy you and me

Typiskt mig att inte kunna sova på helgerna och istället sitta och vrida sig i sängen. Gav iaf upp nyss, ska sätta på en film eller bara lyssna på musik tills tröttheten slår mig. Tänkte passa på och blogga lite också, eftersom jag ej gjort det på ett tag. För övrigt så hände sjukaste saken inatt. Eller kanske inte sjukaste men jävligt  kul var det, haha.. ;) Okej nej det där lät helt fel, men aa! Det är nog därför jag inte kan sova heller, är fett hype.

Nu är de snart slut på den här veckan. Första veckan på 2013. Som ska bli mitt år. Är helt inställd på det! Och den har faktiskt börjat riktigt bra, 3 saker jag aldrig gjort förut har jag lyckats åstadkomma på en vecka! 2 av dom är dock för privat för att tas upp på bloggen tyvärr, den 3dje är att jag & mina kompisar fikade häromdagen på cafe 60 1 på natten haha. Inte världens grej men lite småcoolt sådär, skulle gärna göra om det! Kommer deffinitivt vara med på min och Theas bucketlist som vi hade tänkt göra. ♥







Kom ihåg mig?