Give me love

Hejhejhejejjjj.
Tänkte bara berätta lite om gårdagen, hade dans mellan 5-8 sedan drog jag hem och fixade mig fort som fan innan jag drog till Rålis och träffade my friendoz. Och jävlar vad mycket folk det var! Värsta ung08 fan haha. Aja men de va rätt ok, bra umgänge och gemenskap! Träffade på massor jag inte träffat på länge så de va kul. Vi drog iaf några stycken till Kristineberg där de också va rätt mkt drag. Jo men de va rätt ok faktiskt, haha. Iaf så taggade jag hem med Alex, visste ej att hon skulle va på kristineberg så de var lite random, sov iaf hos henne. På morgonen drog jag hem och fixa mig innan jag mötte upp Alex igen, vi gick runt lite och snacka sen drog vi till Magda, åt på vapianos, gick till 7eleven och köpte glass och bara chillade i fina sommarvädret. 
Får se vad jag hittar på ikväll. puss.



Kom ihåg mig?