Bild från london

 
Ååh mysigt. Nu är det iaf torsdag och jag sitter i skolan, borde arbeta men finner ingen ork. I helgen är planerna iaf att se the hunger games och kanske titta förbi gymnasiemässan, dans på lördag morgon och söndag kväll också. Annars typ träffa kompisar, kanske dra ut på kvällen vi får se hur det blir! Nästa fredag drar jag ju till Kalmar och är borta hela helgen så blir ju min sista lediga helg på ett tag då de är NM helgen efter osv... Men efter de fyller jag ju år & har ju en del planer för fredag den 13onde så hoppas verkligen de blir av för då skulle de bli sjukt roligt. Håller ju på att kolla efter en del lokaler redan nu... Tiden går så sjukt fort!! Snart december liksom. Och sen är de ju ett helt nytt år ooherre. 2013 har verkligen bidragit med en hel del förändringar. 
 

SATAN VAD LÅNG DEN DÄR BLÅA BRUDEN ÄR




Kom ihåg mig?