@@Hermods

Tänkte skriva ett kort inlägg om min skola bara för att jag vill typ. 
 
Helt ärligt så var jag väl inte helnöjd över min skola från början. Eller det gick väldigt mycket i berg-och-dalbana. Minns att första veckorna älskade jag det och allt kändes perfekt, sen började man gå in i vardagen och ha de mer som en rutin och det var väl då jag kände lite, varför är inte endorfinerna kvar??
Trivdes ju men var väl inte lika överhypad. 
Men nu känns iaf allting myycket bättre. Trivs i min klass trots att de hade nog varit roligare med lite fler killar, studierna är i ett bra tempo tycker jag fast lite mycket ibland. Älskar halvdagar och matkortet. 
Vår skola innehåller ju 2 olika byggnader och snart så ska båda sättas ihop så det ska bli spännande. Då kommer det ju komma in massa nytt folk så det ska bli kul.
Rekommenderar iaf hermods starkt speciellt nu när skolorna sätts ihop för de va lite tråkigt innan att inte se alla i skolan. Har även börjat lära känna flera i de andra klasserna vilket är roligt. 
Lite random inlägg kanske men Mirre tyckte jag borde göra de.

Överhuvudtaget är jag väligt glad just nu. Det går bra i skolan (fick B på matteprovet fick jag reda på igår, wooho), dansen går också bra och känner att jag utvecklats mycket nu på sistone tack vare Johanna & olivia haha. London var så fint och mysigt så livet i allmänhet känns så bra. Älskar mina kompisar och det känns roligt att ha utvidgat den sociala kretsen nu på sistone. Lite tråkigt att förlora kompisar från typ bromma som jag umgicks med mycket men hoppas att vi hittar tillbaka till varandra. Annars så är allt roligt, umgås med olivia och hennes klass och alla är så snälla. Hon har även brutit benet nu så igår när jag träffa henne + mårten & max så halta hon runt överallt.... 
 
Vet inte men var bara tvungen att skriva av mig. Kommer börja skriva mycket långa texter om typ allt som jag kommer att tänka på just därför att jag kan. Livet är något fint som man ska ta vara på & inte slösa en enda sekund. Tiden går så fort och snart har halva 1an gått, lite ångest över att gå ut gymnasiet för har typ ingen aning om vad jag vill bli. Vill åka utomlands, bo i en liten studentlägenhet med typ alex eller olli och plugga på collage eller liknande. Vill gå ut med högsta betyg, vill skaffa pengar, åh vill så mycket så nu ska jag gå och göra nåt åt de hejdå



Kom ihåg mig?