@ I skolan

Är för tillfället i skolan och är väääldigt seg idag. Bara sovit 4 timmar inatt så de är väl därför :/ Aja, slutar iaf 12 idag så sen ska vi äta några i klassen och sen ska jag nog träffa min bror. Har inget intressant att berätta riktigt, livet flyter på som vanligt. Om 2 dagar åker jag till London och det ska bli såå roligt. Komma bort från allt ett tag och slappna av. Efteråt är det ju bara 5 veckor kvar till jullov!! Så det här året är snart slut... Lite läskigt men aja. Är astaggad iaf på allt! pUSS

"sen ska vi äta några i klassen"

Ahaaaa nu fattar jag!

Kannibal alltså...

...Men alltså det gör ingenting!

Du kan ju supplementera med såna där choklad-tomtar. Eller... Du gillar hår va? Eller är det typ som kannibalens grönsak?

Eller är det mer som pasta om man gör det bra?

Om du behöver ketchup så har du ju typ en liter varje månad

Och slutligen så kan även den mest inbitna vegetarianen komma till att älska den här köttfärsen!

Åh gud va äckligt...

Så eh är du ledig på fredag?

Tänkte att vi går till en italiensk resturang ;*

call me ;$$$








Kom ihåg mig?