Mitt hööstlov

Jäklar vad jobbigt allting blir när man knappt har tid för någonting. Tiden går så fort så de gäller verkligen att hålla reda på allt. Iaf så tänkte jag bara svänga förbi här, hade höstlov förra veckan och det var awesome. Kommer inte ihåg allt jag gjort men har hängt mycket med Olivia, i torsdags var vi på bio med ett gäng tjejer från hennes klass vilket var mysigt, i fredags drog jag, Olivia och Anastasija på en hemmafest i Nacka, kvällen blev väldigt bra och lyckad!! I lördags så kom Alex över och vi kollade på film, myste och snackade mycket gossip samt snackade med Ollibolli i telefon. 
 
Idag efter skolan drog jag och Mirjam till stadium och jag köpte lite träningskläder, sin gick jag hem och åt, drog till dansen osv. Imorgon har jag pluggdag och ska försöka få gjort en massa. På onsdag ska allan följa med mig till bromma gymnasium, får se hur de går med det, på kvällen har jag dans också. På torsdag ska jag och Sofia göra en väääldigt rooolig sak, hoppas det går bra!!
 
BTW!!! Nästa onsdag åker jag Alex, Emma och Alex mamma till london!! Ska bli sjukt roligt eftersom jag inte varit där sedan jag var pytteliten! Åh, ska shoppa en massa och bara ha det bra. Kommer bli så kuuul!
 
Har rätt mycket planerat just nu, planer med kompisar osv. Ska börja lämna in mitt CV på lite olika ställen också, få jobb så jag kan uppfylla dessa planeringar ocksåå. 
 
 
 



Kom ihåg mig?