Öhm lite frågor

Är du i ett förhållande? Nej

När går gränsen vid otrohet? För mig är det väl när man ser på en annan person som mer än en "vän". Och rent fysiskt så vid en kyss.

Är du romantisk? Jo, har för mig de iaf

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon jag kan ha roligt med & som gillar mig för den jag är :)

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Aldrig haft ett seriöst förhållande så vet inte riktigt.. 

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan ha roligt och lita på varandra, inte liksom bara de fysiska

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Japp

Har du lekt med någons känslor? Nej

Hur många har du varit ihop med? Har haft 2 förhållanden men ingen av dom var särskilt seriöst tyvärr:/

Hur länge höll ditt längsta förhållande? Runt 3 månader

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Vet faktiskt inte, just nu ett förhållande tror jag

Är du en bra flickvän? Det hoppas jag

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Öh ingen aning faktiskt, runt 20-22??

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nä

Hatar du ditt ex? Nej, vi är vänner och går i samma skolaxD

När du vill ha någon, vad gör du? Försöker ta kontakt, är inte så flörtig dock... Så blir oftast sedd som en kompis typ haha.

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Göra slut tror jag tyvärr:(

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja :)

Vill du ha barn? Vill helst ha 2

Blir du lätt kär? Blir lätt intresserad men har nog aldrig varit kär

Vad faller du för? Leendet och utrstrålningen

Hur viktigt är det att man har samma intressen? Inte så viktigt

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Har inga åsikter, man får väl göra vad man känner för. Personligen tror jag nog inte jag skulle göra det, men vem vet

"utstrålningen"

Så glow-sticks, speglar och glödlampor?

Oh ja känn hur ljuset penetrerar dina ögon

De kallar mig... Ficklampan stop stop stop stop

Also är jag ensam i att tycka att det är lite sketchy att den sista frågan är separerad från alla andra med en rad? Vart fick du frågorna ifrån? Howtofindmenandwomenwhomightsleepwithyoufast4freeasidefrommaybethecostofdinnerofcourse.net?


Skoj skoj men allvarligt vart kommer alla frågorna ifrån




Kom ihåg mig?