20/10 - 13

Hejsan, väldigt längesen jag skrev här. Under tiden har jag hunnit med ett antal tävlingar med dåliga resultat, så har väl inte varit något bloggbart. Ute med kompisar har jag också varit, kommer dock inte på något speciellt som vi gjort. Tagit mycket promenader och hängt kring söder!! Skolan flyter på som vanligt och ja, allt är i rutiner så att säga. Igår var jag med Olivia, Filip, Alex, Vadde och Laurence. Vi drog till en hemmafest hos Johan och där var det mycket folk från söder man kände sen innan så de va väl kul. Själva festen var väl sådär, bara massa killar.... Men men. Ska dra till dansen lite senare idag, dock är alla tågen inställda (har vart så hela helgen) så vägen dit blir en aning knepig. Tåg, buss, tunnelbana, ja allt möjligt måste jag ta... Får se hur de går.
I fredags var jag även med Olivia och Henke, eller Olivia kom till min skola efter att jag slutat och så drog vi tillsammans och träffade henke. Vi satte oss på ett fik och vips så kom typ halva våran klass, både konstigt och kul att träffa på alla igen. Känns så sjukt att vi spenderade nästan varje dag tillsammans i 4 år, nu har de knappt gått ett halvår sen vi sist sågs och allt känns helt annorlunda fast fortfarande densamma. Konstigt det där.
Ja men de va min helg de, vi hörs när jag har nåt bättre att blogga om
För övrigt består mitt liv för tillfället mest utav skola, dans, mat, plugg, olivia, besök på östra real (är typ där varannan dag), hänga runt på söder
Skönt att va lite med söder människor och så, men nu känner jag och olivia att vi behöver ombytlighet så vi får se vart vi tar vägen och vilka vi börjar umgås med. Life is just ahead haha
 

Väldigt dock så att säga




Kom ihåg mig?