2 dagar kvar (!!!)

Kan inte förstå att vi ska tävla vår första a-klass tävling om bara 2 dagar!! Shit vad jag är nervös. Har iaf dansat både igår & idag så har inte hunnit med så mycket annat. Försov mig från skolan idag (hur fan lyckas jag egentligen??), lite synd eftersom de tydligen börjat en ny osv så ville träffa personen. För övrigt är jag jätteglad!!!! Gjorde en sjukt bra sak häromdagen, så känner mig positivt laddad på livet och nu får vi bara se att det blir av. Känns riktigt kul isf. :D Men ja, livet rullar på. Efter dansen mötte jag Alex i stuvsta och vi gick runt här och hade lite tjejsnack. Men ska typ sova nu, vill inte försova mig imorn hahahha.... Sofia sover nog här imorgon till tävlingen och förhoppningsvis följer alexandra med oss och kollar! 
Ska ta varje dag som den kommer, nästa fredag ska vi ha grillning med min fina grupp så de kommer bli jättekul! 



Kom ihåg mig?