Fredagen den 13onde

Tycker ändå fredagen blev lyckad och mysig, så kul att va med vännerna ibland och har så kul med mina kompisar. :)) Vi drog iaf till Vita berget (Jag, Mirjam, Olivia, Vadde och Alex) och var där en stund där värmdö hade nåt utekrök typ, mötte Mårten och Max osv, sen drog vi till ett ute krök i Täby C. Jag och Mirjam hittade cyklar så vi cyklade dit hahahahah, fast dom blev baxade sen lol. Men det var mys fast blev lite jobbigt när vi kom tillbaka in till stan. Slutade upp med att jag, Olivia, Vadde och Sebbe satt på donken på söder och chillade där, sen drog vi till city terminalen och tog 05 tåget hem till mig. Satt med dom på stationen till klockan 6 sen lämnade jag av dom på tåget och gick hem och sov bara för att vakna 2 timmar senare och dra till jobbet. YOLO!!
 
Men tyckte det blev bra. Är bara såååå trött!! Iaf så sitter jag och väntar på att Alex ska komma hit, vi ska fixa oss tillsammans sen dra uuut. Får se vart kvällen tar oss. Vill egentligen bara ha en chillkväll med glass och mys men vem minns det om 5 år...
 
 
 



Kom ihåg mig?