Oklar tjej

Hatar att jag alltid ska vara så oklar med allting. Har så himla svårt för att bestämma mig för saker, så när de gäller att ta "svåra" beslut ändrar jag mig säkert minst 100 gånger om dagen. Så igår satt jag och funderade länge på hur jag ville göra, bara med allt. Har bestämt mig för att gå kvar Hermods och eventuellt sätta mig på reserv på Bromma. Varit lite fram och tillbaka men nu känner jag mig säker. Hur som helst är tisdagar och torsdagar östra real dagar, då jag äter lunch där och träffar mina kompizar. Haha, började redan igår och det var mysigt. Känns bra att mina vänner är här för mig när jag har svårt att bestämma mig, det får mig att känna att jag inte går miste om så mycket. Skulle även till Danderyds gymnasium idag med Alice eftersom att hon ska börja där idag, men försov mig oturligt nog.. :( Dock tror jag inte skolan är något för mig, alldeles för långt bort känner jag!

Så de jag vill komma med är att jag vill gå inne i stan, så jag har bra acess till mina kompisar och samtidigt inte för långt för mig att åka. Inte något fööör satsigt eller som är omöjligt för mig att komma in på, och inget lall ställe där folk under 200 kommer in. Då blev ju Hermods och Bromma nästan perfekta! Bromma ligger ju lite utanför stan men vad gör de. Sen kommer jag nog antagligen inte ens komma in där men ska söka ändå, på nåt sätt gör de mig lugn att jag står reserv nånstans ifall allt bara skulle falla ihop på hermods haha.
 



Kom ihåg mig?