Så trött

Har verkligen varit helt slut nu i två dagar. Somnar på tåget påväg till skolan, påväg hem, somnar i skolan, sover lite överallt helt enkelt. Känner mig som ett vandrande spöke och inte nog med det så tror jag även att jag dragit på mig en förskylning. Livet känns inte så bra just nu helt enkelt. Har så jävla mycket träningsvärk nu också eftersom dansen dragit igång, så de har nog säkert lite med det att göra. Orkar inte plugga, orkar inte göra någonting. Är törstig men kan inte få i mig vatten. Det är nåt seriöst fel på mig just nu, får panik för det är en sån dålig timing. :( Men ska iaf sova nu och hoppas på att det blir bättre imorgon. Har tagit en lååång dusch idag för att ladda på batterierna, imorgon är det fredag så ska verkligen se till att slappna av i helgen! Puss <3
 



Kom ihåg mig?