Stress och träningsvärk

Inte skrivit så mycket på ett tag så tänkte bara kika in lite. I lördags kom Alex hem till mig och vi drog och träffa Filip, Vadde, Alex och Ludde typ. Det var mysigt och vi gick runt på söder osv och chilla typ. På söndagen sov jag ut sen drog jag och träffa Olivia som kom och kolla på min dans. Det var coozy, efteråt följde jag med henne till södra station där hon lämnade av mig. 
 
Annars har jag bara tränat den här veckan, har så sjukt mycket träningsvärk!! Ska ju tävla på lördag så vi tränar mycket nu för att preppa. Är sjukt nervös! Har typ fått nackspärr på höger sida också.. Idag firade vi även min mamma som på hennes 50 års dag, älskar dig mami! Tiden går fan fort. Det var mysigt och vi åt middag på gondolen med Sofia och hennes mamma. <3

Nu är jag heeeelt slut, måste göra något åt mina spänningar i kroppen. gah
Imorgon har jag daaans, på torsdag också och på fredag ska jag ha den ultimata vilo dagen för att tagga upp inför lördag. Tävlingen är i vallentuna för er som vill komma och kolla. 
 



Kom ihåg mig?