ego tjej

 
 Kommer börja lägga upp en massa mysiga bilder ni inte sett! Så att jag har dom på nätet ifall min dator helt plötsligt skulle gå sönder, har såå himla många bilder jag inte vill förlora...
 
Iaf så har jag precis duschat. Ska sova nu för imorgon vankas jobb! Efter jobbet så har jag även dans. Är taggad på att komma igång igen då jag haft uppehåll i nästan två veckor pga förskylning?! 
 
 
 



Du skulle ju också kunna föra över bilderna till en USB! Om du har allihopa i samma dokument så är det väldigt väldigt lätt att fixa det

Det är jättebra att ha en, de vanligaste storlekarna är typ 16GB > 32GB > 64GB och för någon som bara har bilder på den så skulle 16GB räcka för tusentals utav dem och en sån går för runt 100kr, det finns de som är programmerade med lösenordskydd också om du skulle oroa dig för det :D




Kom ihåg mig?