Lösenordskyddat

Har tydligen lösenordskyddat bloggen utan att märka det själv, aja jag fortsätter som vanligt. Känns ganska skönt att inte alla kan läsa vad som händer. 
Idag och igår var inte så jättebra dagar för min del, åt alldeles för mycket och min mage känns helt uppsvälld nu! Och sen har jag inte tränat nånting så har lite ångest över det. Men imorgon smäller det igen! Shit onsdag imorgon redan, fan vad veckan går fort... Min andra dator har ju gått sönder också vilket är riktigt segt, men ska laga den så fort lönen kommer... Usch är så orolig just nu för allt, har stenhård ångest! Hade prov idag och gick inte så jättebra. Jobbet däremot, där går det bra. Wäwä är så glad fast ändå jätteledsen just nu! 
 
Måste städa rummet också.
Ska kolla klart 90210, är på sista säsongen nu så det känns bra att jag snart kan lägga det bakom mig. Inga fler serier efter det här, det här måste ta ett slut! Var ju så duktig med plugget också förra veckan, vet inte vart de tagit vägen. Finner inte motivationen på samma sätt längre. Men det ska förbättras, I promise. 
 



Kom ihåg mig?