MITT ÅR 2013

Tänkte egentligen inte göra ett sådant här inlägg och detta var rätt så sent ute men jag kör ändå.. Yolo liksss. 
 
2013 har nog varit en av de mer händelserika åren i mitt liv. Kan ta det från början.
 
Nyår 2013 firade jag in hemma hos Josefine med alla fina vänner på en grym hemmafest. Nog även den första riktiga hemmafesten jag var på i hela mitt liv. Sad but true. Väldigt roligt var det iaf och kommer nog minnas den kvällen långt framöver. Iaf så var Januari rätt snöigt överhuvudtaget och Jullovet var det bästa någonsin, massa fester varje kväll och allt var bara gryyymt. Sofias tjejkväll när hon fyllde år, Simons hemmafest osvosv!!
När skolan började så var det ju min sista termin i 9an också. Nervöst men jag beslutade mig för att verkligen ge allt den terminen. Och det gjorde jag väl på sätt och vis. I Januari drog vi även till Romme också vilket var sjukt kul. Fick tillbaka suget för skidor så åkte ju en del under vintern.
 
Allt rullade på och under sportlovet drog jag, Johanna och hennes familj till Vemdalen och åkte skidor. Sjukt kul var det och kändes som jag verkligen kom närmre Johanna vilket är grymt! 
 
Sen vart det ju mycket nationella, kommer ihåg att vi hypade första gången och alla tog med hur mycket mat som helst, sen vart det ju inte värsta grejen... Nationella är rätt enkelt egentligen. Gjorde ju aldrig nationella i 5-6an då jag bodde i Spanien så det var första gången för mig! 
Mycket tävlingar under vårterminen, sjuuuuuukt bra resultat för min del så är SÅ NÖJD över min presentation! Bästa terminen helt klart, vill bara gå tillbaka dit :(
 
Under Maj åkte vi ju till SM och tävlade, rankade mig 3a i singel, 2a i grupp och 1a i par vilket var helt jävla sjukt. Gick upp i nya klasser i alla kategorierna och allt var bara bäst! En hel helg med bästa tjejerna<3
 
Strax innan sommarlovet så kom jag jättenära min föredetta klass. Vi umgicks jättemycket utanför skolan, hängde på söder och hittade på saker. Är jättenöjd att jag valde att spendera så mycket tid med dom när det var så lite tid kvar så jag hann skaffa lite minnen. Vi åkte ju på klassresa till gotland tillsammans vilket var så mysigt, och så balen och allt... 
 
Iaf så blev det sommarlov och allt var väl lite halvtråkigt när alla åkte iväg. Skaffade mitt första jobb nånsin på Skansen via Sanna och är SÅ STOLT(!!!) över att jag tog det. Jobbade nästan konstant i 6 veckor (både på Skansen och via staten) och omg vad jobbigt det var, omg hur mycket cash jag fick och omg vilken experience! Önskar att jag kunde jobba på båda ställerna igen i sommar men det går inte tyvärr.. Sjukt synd! 

Hade iaf sjukt mycket cash under hösten (aldrig haft så mycket pengar. Någonsin.). Spenderade det på ett bra sätt och lyxade till min vardag ordentligt. Började gymnasiet och klickade direkt med Mirjam och Alice, bästa tjejerna! Allt kändes asbra och allt var verkligen asbra!! Sedan så jobbade jag ju några helger under hösten och tävlade dock så gick det inte så jättebra till en början men så släppte det ju nu i slutet då jag kom 1a. Men iaf så drog vi ju till Kalmar också och tävlade, bodde på hotell och att resa med dansen är alltid såååååå roligt!! 
 
Åkte till London med Alexandra och Emma. Jag och Alexandra har ju verkligen blivit nära iår och är så glad över det. Love you my bestiiee<3 Iaf SÅ VAR LONDON AMAZING!!!!!! Vill tillbaka. OCH SKA TILLBAKA! Seriöst... Ingen fattar som inte var där, men 5 dagar med inga bekymmer och inga problem och bara helt underbart hela tiden... Åh... 
 
Drog till Estland med alex också vilket var awesome!! Vi ska verkligen tillbaka. För det var sååååå roligt! Åh älskar min lilla chines. Ååhåhåhå<33 
 
Försökte ju söka jobb också, drog på en jobb intervju vilket jag är stolt över att jag gjorde. Fick ju jobbet sen och så, men pga komplikationer kommer jag ej kunna jobba förens i vår... Men soft ändå! Fyllde 16 också, firade med bästa människorna som står mig närmast om hjärtat! 
Träffade ju min pappa 2 gånger iår vilket jag är så glad över att jag fått chansen att göra... Är jätteglad verkligen över att vi har kontakt igen!!
 
Har även haft det stabilt hemma heeeela året vilket är SÅ NICE. Aldrig varit så lycklig! 
 
Dansen har varit helt underbar och Hermods har gjort att mitt självförtroende gått upp. Jag kan om jag vill! 

Okej jag ångrar mig. 2013 var fan det bästa året nånsin! Hoppas, hoppas att 2014 blir minst lika bra...
Får hoppas på det. Vart lite deprimerad de senaste tiden då jag liksom går runt med inga pengar alls från att alltid kunna röra mig fritt... Så att skaffa ett jobb är prioritet ett just nu! Kändes så segt det här jullovet att typ inte kunna göra något alls pga pengarbrist. 
 
Men det blir vad man gör det till så jag ska bannemig göra det här bra!



Kom ihåg mig?