Världen är för liten för mig

Har gått in i en period då jag börjar att tycka att allt är för litet. Och nu snackar vi inte om kläder och att det är för litet och att jag gått upp i vikt, utan att de jag gör är "för litet". Jag går i skolan, dansar, tränar, är med kompisar. Men jag vill göra så mycket mer än så. Jag tycker att Stockholm är för litet helt enkelt, jag har en för liten social krets, jag går i en alldeles för liten skola. Jag vill undersöka allting i varenda vrå av den här världen. Jag vill ut och resa, utforska, jobba, flytta hemifrån, get crazy. Men all den här tråkiga vardagen hindrar mig. Allt här är fan tråkigt och standard. Behöver nåt nytt i livet. Nåt fresh. 
 
Har ju alltid varit den här typen av tjejen som JÄMT behöver ombytlighet (skytt), vill alltid ha något nytt att leka med. Kan vara allt från en ny mobil, dator, whatever till nya kompisar, nya places osv. Är rädd för att gå in i en vardag helt enkelt! Och nu är det ju de som jag har gjort... Men det ska jag ändra på! Kan verkligen känna på mig att något riktigt stort är påväg åt mitt håll. 

För övrigt så försöker jag bekämpa den här känslan så gått det går på egen hand. Har tagit ut mig själv på arbetsmarknaden och gått på ett flertal arbetsintervjuer med goda resultat. Så hoppas, hoppas verkligen på att få svar snart! Ett nytt jobb skulle verkligen vara den PERFEKTA nya leksaken! Tjäna pengar och sedan dra vidare och göra något riktigt grymt för dem. En resa utomlands med tjejerna!

Nej men jag försöker helt enkelt finna något nytt motivations-sättande. Nåt riktigt eldigt och gnistrande. Men inga worries, kommer helt klart meddelande er när det kommer. Är inte alls orolig. Brukar få sånna här känslor ibland innan allting blir riktigt grymt. För det kommer det bli. Helt klart. 



Kom ihåg mig?