De som vet de vet

Tänkte försöka mig på det här med att blogga ännu en gång! Var så duktig förr men sedan kollapsade all motivation. Min åsikt med att lägga upp mig själv såpass mycket som jag faktiskt gjort innan brukar ändras, ibland vill jag bara skriva ut hela mitt liv här och ibland så känner jag mig väldigt privat. Så att ha lösenord och inte kommer nog ändras ganska ofta, men hoppas ni tittar in hit ändå! 
 
Idag så tog jag en sovmorgon, såå längesen. Jobbat hela helgen så var helt slut, men det var skönt att få sova ut. I skolan så hände inte så mycket speciellt, fick ett väldigt trevligt samtal som jag vart glad av men mer om det i ett annat inlägg i framtiden. Efter skolan så åkte jag hem till Sofia för en studydate, fick ganska mycket gjort så jag är nöjd. Motivationen till plugget har nog aldrig varit såhär högt förut. Det är en bra sak med gymnasiet, jag läser typ bara kurser som jag tycker är kul & då blir det lättare att fokusera. 

Men nu är jag helt slut så ska sova. Vi hörs imorgon vänner ♥
 
 
Jag idag med fina Daniel i bakgrunden :))



Kom ihåg mig?