Deepa inlägg

Ibland så drabbas jag av en stor motivationslust att bara få skriva av mig. Skriva ett riktigt långt inlägg på bloggen om allt möjligt. Jag har ju inte så många läsare så behöver inte direkt oroa mig för att skämmas över det jag skriver om, men ändå så blir det aldrig av. För så fort jag sätter mig ner vid datorn och tar upp blogg.se så försvinner all motivation och jag vet inte ens vart jag ska börja längre. Så därför blev det ett sådant här meningslöst inlägg istället. 
 
Tog nyss en paus ifrån pluggandet iaf. Har en muntlig redovinisning om Rousseau idag som jag egentligen inte bryr mig ett skit om men vad gör man inte för betygen. Lite dåligt planerat också att jag sitter och pluggar sähår på morgonkvisten, men koncentrerar mig faktiskt mycket bättre på morgonen än på kvällen. 

Mycket som händer just nu, vill bara skriva ner varenda liten tanke här men det har jag varken tid eller ork till helt ärligt. Men ska försöka finna tid till det snart. Stay tuned ♥
 



Kom ihåg mig?