haha

Tänkte bara meddela att igår så körde jag intervaller+lite fys+rundor efter middagen. På dansskolan dvs! 
 
Idag så var jag på gymmet med Mirjam, vi körde ben+lite magövningar. Stretchade en stund, usch är så stel! Efteråt så tog jag en prommis genom tanto. Imorgon ska jag till Östra real och lämna Olivias hörlurar, sedan ta en promenad, får se om jag tränar, har ju dans på kvällen så vill ju inte överträna mig själv.
 
Hoppas på träningsvärk imorgon iaf men vi får se om det blir något! Måste bli mer kämpig på gymmet, vill bli helt knäsvag och ha svårt att andas, måste pusha mig själv mer!! Det är dock lättare ifall man tränar med någon som är bättre.. Så måste börja gymma med Johanna eller något. ;-)
 
Lite annat som jag vill köpa hem: Sport behå, träningstights, proteinpulver, sportbag, bodyscrub, ett par nya skor eller en ny väska... Dags att spara!
 
 



Kom ihåg mig?