Sportlov

Melissa spenderade helgen här så kosten, träningen och bloggen har inte varit på topp! Igår så körde jag ett benpass med lite olika diverse övningar, har hittat ett bra träningsupplägg som jag tänkt fortsätta med! Idag så körde vi på lite aktivvila och tog en promenad här i Stuvsta.
Idag så lämnade jag även av Melissa vid tåget och nu sitter jag här i sängen och har ingen aning om vad dagens planer är. Ska nog stanna hemma, kolla på Top Model och ta en dusch. Lite tråkigt men nödvändigt. 
Det är även lov nu så det betyder en veckas ledighet, ska bli jätteskönt! 

Imorgon ska jag till gymmet på förmiddagen och klockan 1 så ska jag möta mamma för en promenad runt djurgården. Time to get this shape up! 
Hade mysigt med några i klassen i fredags då vi drog ut och åt på Ciao ciao! Tog en pizza, inte så bra men usch vad gott!
 



Kom ihåg mig?