Bläääää

Hejhej.
Känns som att det är såå mycket just nu de tar fan aldrig slut. Blir så jävla arg på min skola att dom lägger in provtillfällen osv sista veckan? Nu borde ju allting vara klart. Fyfan.
Aja men imorgon ska jag till skolan tidigt för att få stöd i historian, vi håller på med en uppgift som är äckligt svår.. Sedan lunch och sedan har jag matte-nationella sen slutar jag. Så nice dag ändå typ. Ska bli skönt att få det gjort hur som helst. Borde ha pluggat matte idag men glömde det, oups.. 
Har iallafall haft en mysig dag. Jag och Malin åkte hem till mig efter skolan, köpte choklad och pluggade en stund, sedan satte vi oss i solen och bara pratade hur länge som helst. Jättemys! ♥
 
För övrigt så blir detta en rätt lugn vecka. På torsdag ska jag grilla med folk från skolan, fredag så jobbar jag och sedan fest med Sofia, lördag mera jobb och söndag mera jobb haha. pussss
 


mjölk

hoho så listig så lustig

Jag teoriserar att de bästa komikerna är de som har minst att göra

De måste roa sig själva liksom

Jag är väldigt bra på att roa mig själv

yes

hejdå




Kom ihåg mig?