Deciding over my future

Vill så gärna blogga dagligen och skriva ut om mitt liv i form av text men på något sätt känns det som att när jag väl sätter igång tar de aldrig slut, eller så försvinner bara motivationen helt. 
Ska iaf försöka få de i rutin att börja blogga igen för tycker det är så kul att kunna se tillbaka! 
Mitt liv har ju förändrats en del sen senast. Befinner mig i den stressiga tonåren då man konstant försöker forma om sig själv, vad är det som jag vill prioritera? Vad är viktigt för mig? 
Ifall man är en sån som jag kan det vara ännu jobbigare då jag oftast inte har någon koll alls på vart jag är påväg. Därför kan det vara skönt att ha en blogg, den hjälper mig faktiskt att komma fram till saker. 
 
Så nu jäklar ser vi till att det blir något med den här bloggen. ♥



Kom ihåg mig?