Måndag 10 mars 2014

Nu är det måndag igen. Vaknade av solen imorse, man känner verkligen att våren är påväg! Fixade mig lite extra fin idag och åt en supergod lunch i liljeholmen. Åh älskar våren. Har varit så fint väder hela helgen som förövrigt har varit helt top notch! I lördags så tävlade jag i Vallentuna och hamnade på en andra plats i singel. Fick en pytteliten pokal och en prick som gjorde att jag gick upp en rank, så är verkligen nöjd! 
På kvällen drog vi hem till Andrea och firade hennes 18-årsdag och även den lyckade dagen då de gick bra för de flesta. Lite senare drog vi även vidare till en hemmafest! Åh vilken bra kväll det var, insåg verkligen hur mycket tjejerna betyder för mig och att jag inte vill att det ska ta slut. Har sådan ångest över ifall dansskolan ska läggas ner i höst eller om gruppen gör det, de har blivit en sådan stor del av mitt liv.. Aja kom hem kl fyra till Sofia, full och glad.
 Nästa dag åkte jag hem och sedan till dansen och tränade lite, har världens träningsvärk idag vilket är konstigt då jag inte körde så hårt!!
 



Kom ihåg mig?