I never asked you to change




Två bilder från idag, tagna med min söta olympus kameraaaa! 


Imorgon är det då sista dagen i skolan. Har redan fått veta mitt betyg på ett ungefär, och kan inte riktigt bestämma mig för om jag är nöjd eller onöjd. Har fått bort många av mina E:n och har nu bara E i Matte & NO... Har inga förhoppningar på att höja mig i NO heller då det är typ fysiskt omöjligt för en sån som mig. Jag kan ingenting om varken molekylformler eller strukturformler, och jag har heller ingen lust att lära mig vad som händer om man glömmer skruva på locket till en burk med butanol eller hur man ska bevara balansen i kolets kretslopp.

Visst skitintressant och jag kommer verkligen få användning av det i de verkliga livet!! Fast ne. 
Jaja, ska iallafall försöka höja mig till D i biologi, inte för att jag kommer att klara det men yolo. 

Iaf så fick jag 230p i betyg den här terminen. Är nöjd med min insats, från 165->200->230. 
Nästa termin ska jag sikta ännu högre! Puss

Vet att 230 är jättelågt men ärligt talat så gör jag de bästa jag kan, försöker samtidigt att inte låta skolan ta över mitt liv. Det är ju nte de jag kommer komma ihåg sen när jag levt, utan alla jävla underbara kvällarna med kompisarna osv! Så fuck it I might as well be a stripper, nej driver men ändå



Kom ihåg mig?