Det är först när man ger upp som det blir något nytt

Helgen har varit rätt okej! I fredags var jag ute först med några kompisar, vi skulle typ på en fest men det blev inget... Eftersom det var rätt segt så satte sig den frusna och kalla jag på en tunnelbana till bromma bre där det var fest! Mötte tjejerna på stationen och kvällen slutade riktigt bra med mycket skratt och dans :D Jobbigt bara när man lär känna folk och glömmer fråga om deras insta eller något, så träffas man typ aldrig mer igen.. :(

Igår vaknade jag upp hemma, stack till gymnasiemässan och var där i några timmar, efteråt åkte jag hem, fixade mig, drog hem till Alex. Vi spenderade kvällen hemma hos henne med godis och film. Myyyyys!

Imorse när jag vaknade åkte jag till dansskolan, fick slita som fan för jag hade glömt skorna i skolan så det värker jättemycket i hälen nu :P Men yolo det var det värt! Stannade även kvar & stretchade en stund, så är nöjd. Fyfan vad fysen är jobbig på söndagar haha... 

Tog inga bilder i helgen så ni får nöja er med text! 
Min kompis Jennifer la upp den här låten på sin blogg, sorry om jag bajtar men den va så sjukt bra!




Kom ihåg mig?