happy

Sitter i soffan med Melat i mitt rum och kollar nån match, stannar hemma ikväll eftersom att jag har en massa plugg att göra, på de så är jag fortfarande förskyld och så är det tävling om två dagar, taggish brä. Idag var jag iallafall på dansskolan, vi var tvugna att avbryta de efter en timme och gå till vårdscentralen med Andrea eftersom hon skadat sig sen innan. Efter att ha varit där drog jag, Sofia och Fanny in till stan och kollade kläder. Sen skulle jag träffa Alexandra men det blev aldrig av så istället träffade jag Denise, Julia, Yasira, Nea och Emma, vi fikade i stan och lite sånt. 

Nu ska jag snart ner till vardagsrummet och kolla på film, imorgon ska jag inte göra något fören på eftermiddagen då jag åker hem till Johanna, vi ska åka tillsammans ner till tävlingen på lördag. :)


inte helt fel!



Kom ihåg mig?