I kind of love myself right now

Längtar till framtiden, gymnasiet. Allting.
Allt börjar gå så bra nu, jag har världens underbaraste kompisar i bromma/blackeberg eller vart ni än bor som jag verkligen gillar, dom är roliga och bara allmänt bra. Allt är nytt and I love it. Känner bara att mitt liv har blivit så mycket bättre sen jag valde att förändra det.

Dansen går perfekt... Allt är bara bäst.
Visst, suger i singel men det kommer ju! Nästa termin ska jag komma upp i nästa rank, seriöst. Var ju nära på prick förra tävlingen, och då var jag verkligen asdålig! 

Har alltid hatat att känna mig fast någonstans, att jag inte rör på mig. Därför är de så skönt att jag brett ut min kompiskrets, gamla som nya älskar er alla. 

Har alltid känt att jag bara lever för att det är de man gör, man bara lever. Aldrig orkat bry mig tillräckligt om något för att försöka hålla de kvar. Men äntligen har jag börjat lyfta mig upp, fått bättre betyg, vunnit dansstävlingar, lärt känna massa nya, roliga människor. 

Jag lever inte för andras villkor, jag tänker inte bli bossad omkring eller bli trampad på. Jag tänker inte ta skit och jag tänker definitivt inte stå i skuggan längre. Jag är här nu och jag tänker bara köra hårt, för dom här veckorna har de gett mig så mycket! 




Kom ihåg mig?