Okej okej lyssna

Alltså känner verkligen hur det är helt jävla fire inom mig haha, blir crazy.
Men seriöst den här veckan ska jag brinna så jävla hårt för allt bara. Seriöst. Det är nu eller fucking aldrig.

Jag ska va BÄST i plugget. Imorgon ska jag sitta koncentrerad på alla lektioner.
Jag ska dansa som aldrig förr, ta ut alla steg och rörelser maxat. JAG SKA gå upp i nivån. 



Nu jävlar kör vi detta! Man lever ju bara en gång, och nu jävlar ska jag ta vara på detta. Min vecka kommer btw se ut såhär:

Måndag Skola, möta mamma och få pengar + huntersen, träffa Alexandra, privatlektion, hem till Tilde med Elsa och chilla där.

Tisdag Skola, dans, hem och rå-plugga!

Onsdag Skola, dans, hem och rå-plugga!

Torsdag Skola, dra och se film med Johan, Elsa och typ Johans kompis... Har egentligen fri-träning men skippar väl det :-( Vi får se hur det blir med det iallafall, annars träffar vi väl några andra..

Fredag FIEEESTAA grabbar, sover hos Alex(?)

Lördag PARTY HARD nivet, sova hos Alex(?)

Söndag Dans 12-5, hem och relaxa.

Vi får se hur det går! AJA PUSS :*

hello




Kom ihåg mig?