Shes not me

Jahapp, nu har rutinerna kommit igång igen och allt känns fortfarande väldigt nytt & lite skrämmande. Är dock glad över att jag kommit in i en sån bra klass, lärt känna finaste Alice och Mirjam, två tjejer jag kommer så sjukt bra överens med. Är så glad att jag har dom!! Imorgon ska vi till Danderyds gymnasium och latja runt lite där, sooft. 
Nej men gymnasiet är asbra. Halvdagar osv, sjukt bra och passar mig perfekt då jag kan träna på morgonen innan skolan! Enda problemet är ju det här med matkort, vi slutar alltid upp på taco bar eftersom vi inte kommer på något bättre hahaha. Jag och Mirjam irrade omkring i en timme för att leta efter ett cafe en kompis tipsade oss om, vi tappade bort oss och de hela vart bara konstigt... haha men en rolig upplevelse! 

Men ja, de jag försöker säga med den här texten är att jag är nöjd och allt känns bra just nu. 
 



Kom ihåg mig?