AAH BRÅTTOM

Tjaa är hemma hade möte imorse och nu ska jag snart till skolan, har spanska prov wäwä. 
Lite segt att missa skolan då vi tydligen kollade på snabba cash på lektionen :(:( 
Aja, måste springa nu så jag inte missar tåget. Tänkte bara säga att igår firade vi mig på Vapianos, var askul och fett gott!! Var där med min familj + Sofias och hennes familj, tradition att fira tillsammans<3 Såå himla söta, hade en asbra kväll så tack hörni!
Ikv ska vi fortsätta fira lite här hemma, sen på fredag fira med kompisar (fredagen den 13onde wooho), lördag troligtvis lazerdome med my friendoss, söndag vet jag inte och måndag ska jag träffa min pappa! 
Nästa helg är det även estland med alexandra, vi har bokat nu så är fett taggad! Sista veckan i skolan också. Sen är det julafton!! Och sen nyår och då har jag lite planer med friends, sen börjar skolan igen osvosv. Och så kanske jag kommer jobba lite under lovet vi får se, hoppas .. Need the money
 
Men aja tjarå



Kom ihåg mig?