Söndagsdepp

Sitter just nu i mitt lilla rum & har lite små-ångest över allting ungefär. Skolan mest. Eller ja, bara skolan. Men för att försöka få bort det så ska jag sysselsätta mig med lite annat, t.ex. åka iväg till Allan & fira hans födelsedag. Egentligen fyller han inte år idag, men vi har inte hunnit fira honom än så vi tänkte göra det idag. 

Annars så kan jag berätta lite snabbt om dagen. Satte alarm på 9 imorse då jag gick upp och åt frukost osv. Denise & Julia sov ju kvar här, haha dom va så söta som låg och snarkade i min säng... Orkade inte väcka dom så lämnade dom där och åkte in till söder där vi skulle få massa bullar osv sålt. Gick inge bra, ingen ville köpa. Men jag förstår dom verkligen, bullarna va typ helt möggliga... Iaf höll vi på och försökte få det sålt & senare på eftermiddagen åkte jag hem, då var Julia och Denise fortfarande kvar (OCH SOV) så jag la mig ner med dom och vi hade massaa girltalk osv. Dom åkte hem vid 4 och det var väldigt, väldigt hemskt. 

Sen dess har jag bara gjort lite vardagliga sysslor. Städat mitt rum (kaos), ochsååå. Ska iallafall åka nu. Baii



Kom ihåg mig?