01:11

 

Lite IG bilder från idag!!
Kom hem för ca 20 minuter sedan, var på en fest som var helt ok, det var en kille som fyllde år dock kommer jag inte ihåg vad han hette... Iaf så skulle jag ju egentligen sovit kvar men fick inte ikväll eftersom jag gjort det typ varje dag hela lovet, så jag var tvungen att åka hem. När jag kom hem la jag mig direkt framför datorn och nu sitter jag här och käkar godis och är tpl. Skolan börjar imorgon och jag vill verkligen inte!! Är iaf lite taggad, har faktiskt pluggat minst en timme varje dag hela lovet, både matte & no, så hoppas det kommer gå bra eftersom vi typ har ett förhör direkt när vi kommer tillbaka..

Annars så skulle jag velat att lovet hade varit lite längre, den var fan bara 17 dagar iår! Jaja, nu ställer jag om mig inför skolan, massa som kommer hända snart ju! Ska bland annat välja gymnasium om typ 11 dagar, jag har nationella i svenska om exakt en månad, jag ska tävla min första rikstävling om lite mer än en månad. Tiden bara flyger förbi och om 4 månader är det SM! Längtar! 





Kom ihåg mig?