FÖRSKYLD IGEN

Imorse när jag vaknade kände jag mig verkligen förskyld... Så ja, kommer få gå runt och lida med min förskylning ett tag framöver eftersom jag knappt kommer ha någon tid för att vila. Dans-terminen sätter igång igen på söndag och jag är riktigt taggad, taggad på att få börja tävla igen & umgås med alla roliga människor på dansskolan. Även att börja dansa med gruppen igen eftersom vi inte träffats eller tränat tsm på typ en månad!

Iaf så kom jag hem runt 7 tiden idag och satte mig och kollade TV, välkommen till det tråkiga svenne livet.. Imorgon ska jag åka in till stan en stund & fixa inför kvällen och sedan blir det antagligen utgång. Woho lever för helgerna skulle jag kunna säga!!♥ 

Två insta-pics jag lagt upp idag. Puss!

RING MIG TACK<3
vi är så söta..




Kom ihåg mig?