Last day of january

Nu har ännu en månad gått förbi & när jag tänker efter så har jag hunnit med väldigt mycket. Känns verkligen som att 2013 har fått en så bra start! 

Iaf så tänkte jag dra en kort resumé om den här månaden, som förövrigt varit helt toppen. 
Jag haft helt sjukt bra kvällar med mina kompisar, varit på roliga fester osv. Bl.a. nyårsnatten hemma hos Josefine med gänget, Simons hemmafest någon dag efter det, Cornelias tjejkväll för att fira Sofia, Seans hemmafest som jag tyvärr inte deltog i speciellt länge haha, en unknown hemmafest i odenplan som va jävligt grym & hampus chillkrök som ledde till en hemmafest i helgeeeen. Åh vill ba #tbt på allt, har verkligen haft skitkul.

Förutom det så har jag ju börjat i sista terminen i 9an. Är så nöjd med vilka framsteg jag gjort, fast har fortfarande lite små-ångest över att inte komma in på Bromma.. Mitt liv hänger typ på det. 

Den här månaden har verkligen bidragit med en massa yolo-moments! Romme med min skola, skaffat gymkort, fikat 2 på natten med några vänner & alla mysiga filmkvällar med Jennanpennan.<3

Ska jag va ärlig har verkligen det här varit the time of my life. Dels för att jag börjat se livet på ett helt annat sätt, umgås med folk som inte bidrar med massa drama i mitt liv, vilket är såååå skönt. 



Kom ihåg mig?