Romme

Låg egentligen och sov nu, gick och la mig vid halv 9 nästan direkt efter att jag kommit hem. Låg och sov tills nu och tänkte att jag kunde blogga om dagen innan jag går back to sleep.

Fyfan vilken rolig dag det har varit!! Ångrar verkligen att jag inte åkte med till Romme i 7an eller 8an, för det var verkligen jätteroligt. Vaknade halv 5 & fixade mig osv, sedan drog jag in till söder och var framme vid skolan kl 6, bussen åkte väl därifrån en kvart efter de. När vi kom fram hämtade jag ut mina skidor och började åka, åkte hela tiden med Jennifer men vi åkte även med massa andra.

Minnesvärd dag säger jag bara! Speciellt nu sista terminen i 9an. Bussresan på morgonen var riktigt jobbig och var faktiskt rätt irri, men det släppte så fort vi började åka. Så onödigt hur jag låter dålig energi komma in i mig ibland, måste sluta påverkas av andra människor så mkt. Men det var faktiskt onödigt det han gjorde... Men att jag wainade var väl inte heller det bästa. XD Iaf så sa han förlåt så vi löste det, skönt. Jobbigt med massa drama slutet av 9an.

Iaf så hade vi skitkul, vi åkte mest på röda-svarta backar och på hoppen. Gjorde verkligen framsteg kände jag! Haha jag och Jennifer lärde även känna 3 jättesköna killar. Så roliga var dom, synd att vi aldrig kommer träffa dom igen.. :-( Iaf så tävlade vi en massa med dom & jag förlorade rätt storlaget (suger) men Jennifer var faktiskt jätteduktig. 

Är så nöjd med dagen just nu. Behövde verkligen det här. Gemenskapen i min klass är verkligen på topp! 
Bussresan hem var mysigare, kände mig en aning mer glad på livet & var så skönt att umgås med klassen bara. Kommer verkligen sakna många i klassen sen!

Känns faktiskt lite jobbigt på sätt och vis att gå ut grundskolan. Har ändå känt dom här människorna i flera år, sen är det jobbigt att jag verkligen vet att jag inte kommer hålla kontakten med någon. Kanske möjligtvis Jennifer & Olivia. Och Elsa (om hon så vill det). 

Men, samtidigt är jag sjukt taggad på gymnasiet. Känner verkligen att det är the place to be for me. 
Nu blev det lite väl mkt text. Längesen jag bloggade från datorn hehe, spårar ur.




Kom ihåg mig?