Släpp allt och känn hur vi lättar

Släpp allt och känn hur vi lättar, finns inget som kan fucka det jag känner just nu.
För ikväll så är vi hjältar, staden är vår, vi gör saker som man inte får, tillsammans kan vi gå mot rött.
Lämnar allting bakom mig, ikväll så går vi över gränser.
För, vi kan göra vad som helst, så låt oss ta vår chans, oavsett dag och natt, låt solen ta ett varv.
För, vi kan göra allting plus lite till, klockan tickar fort men här står tiden still.
Doften utav sommar känns i luften som sveper förbi.

Och jag försöker njuta av det medans jag kan, inga moln, bara gatorna som leder oss fram
Tillsammans kan vi visa dom hur fel dom har haft och hoppas att du också kommer ge dom en chans
Har chillat i solen hela dagen och vandrat igenom den del av staden som jag föredrar.
tar dagen som den kommer, aldrig några höga krav
polarna ska jag möta snart, ikväll så tar vi över stan

Det är så jag väljer att spendera min tid
så låt dom säga vad dom vill om hur jag lever mitt liv
och om vi känner för att göra något dumt ikväll
så är det lugnt min vän
För även om solen går ner, så kommer den att gå upp igen
och imorgon när vi lunkar hem, har vi bara minnena kvar
utav en brinnande stad och jag minns hur vi sa
Släpp allt, känner du hjärtat det slår nu
längtan är över det är äntligen vår tur
känslan av att nått bättre är vårt nu
för ikväll, så är vi hjältar

Sjukt bra låt, fan vilken känsla. åÅååååh älska liveeeet. 
Iaf så är det fredag imorgon, känns verkligen jätteskönt. Har massor med planer för helgen & det ska bli asgrymt. På måndag är det ju Romme också så har ju inte skola fören på tisdag, yäääy. 
Måste skriva ut mer grejer på bloggen srsly. Ska typ börja med dagens outfit eller nåt vene, ändå bara mina närmaste som läser det här så det spelar egentligen inte någon stor roll om vad jag skriver här!




Kom ihåg mig?