Inte riktigt min dag

Den här dagen har sugit därför att 
  • Jag är förskyld
  • Jag hade värsta missförstånden med Dessi & Julia, så slutade upp i hornstull helt ensam
  • Det spöregnade som fan så hela mitt hår/smink förstördes
  • Min mobils högtalare och ljud gick sönder
  • Jag träffade på en person som jag definitivt inte vill träffa överhuvudtaget alls
  • Ingen ville träffa mig
  • Missade mitt tåg med några meter så fick vänta 20 min på de
  • När jag väl kommer hem märker jag att min spegel spruckit
  • Fick seriösa självmordstankar
  • Degade hemma i 3 timmar hostandes och frysandes
  • Samma sek som jag tog bort sminket fick jag ett sms från Henk att träffa han och några... PRECIS när jag gjort mig i ordning för läggdags.
  • Det var den fredagen, skitkul. Verkligen. Skitkul. 



Kom ihåg mig?