Last friday night

Gårdagen blev riktigt lyckad tillslut! Grattis Alex igen och hoppas du hade en bra födelsedag ♥ Mötte upp Alex, Elsa och Alice igår vid 6 tiden inne i stan, vi åt middag på Jensen innan vi taggade till kvällen! Slutade i skinnarviksberget där det var bra drag, bra start på sommaren helt enkelt och fick en massa tbt från förra sommaren! (Som kanske inte va så jättebra... Man trodde man festade på den tiden men de gjorde man ej. xD) iaf så sov jag hos Alex, imorse drog jag hem och sedan till stan för att leta bal-skor! Hittade ett par perfekta så är sjukt nöjd nu. Ååh, längtar! ♥ 
Kan inte förstå att balen är om typ 3 dagar! Och att det är 1a Juni idag! Längtar så mycket till gymnasiet, lämna söder och skapa en helt ny kompiskrets och bara få de så bra. Träffa mina vänner dagligen osv. Åhh det kommer bli underbart. Helt klart bästa 3åren av ens liv :) Älskar bromma, saknar lägenheten vi hade där som fan! Men hoppet är inte över, vi kanske flyttar tillbaka i framtiden så småningom.. ;) 
Men men, det är långt kvar. Nu är jag redo för sommaren, åka utomlands, bli brun, bli snygg (asså srsly måste göra nåt åt mitt utseende). Ska verkligen ta tag i allt och bara göra mig fräsch, känns som att man går runt som en vandrande lodis nu för tiden för man helt enkelt inte orkar fixa sig.. hehe
 



Kom ihåg mig?