Ännu en vecka...

Nu är det söndag igen. Känns så sjukt hur fort tiden går. Idag har jag bara slappat hemma, hade dans från 5 och två timmar frammåt, sen åkte jag hem och åt god middag. Ska verkligen bara vila upp mig ikväll, känner att jag är så värd det efter den här oerhört stressiga veckan, som jag faktiskt har gråtit mig igenom... Sad but true. Är största crybabyn när jag är stressad, gråter för allt. Tar verkligen på krafterna. Men det var så värt det, känner mig bara så enormt taggad fast samtidigt inte men ändå jo. 
Lite förvirrad, nu ska jag sätta på en bra film och njuta av söndagen. Tänker inte ha ångest ikväll. Det får vänta till imorgon. 
För övrigt kommer veckan att bli rätt tråkig, på tisdag har jag nationella i biologi, sedan kommer jag bara hänga i skolan, hemma, på dansskolan och på gymmet. 



Kom ihåg mig?