Im all yours tonight

Tjena. Livet leker, har inget plugg utan istället möttes jag för första gången i mitt liv att det var åt andra hållet. Har haft så tråkigt att jag till och med pluggat för SKOJ skull... Man ba, who does that?! 
Iaf så har jag fått annat gjort också. Sitter i mitt nystädade rum, känns skönt. Blir alltid så mycket lugnare när mitt rum är städat. Annars då? Hade nationella i NO idag, första gången någonsin som det gått bra på ett NO prov... Fast iofs är nationella typ det lättaste proven..
Imorgon kommer bli en bra dag. Dels så har jag en relativt kort dag med endast 4 lektioner, på det så kommer ett nytt PLL avsnitt ut, jag får mina pengar så ska kika på bland annat en jacka jag velat ha och eventuellt beställa en sak, sedan har jag även dans imorgon! Life is pretty goood om man säger så. Men nu ska jag sova. Natti


 Åh, ge mig sommar



Kom ihåg mig?