helgrym kväll

Mötte upp Josefine, Rebeckax2 och Jasmine i Sumpan. Vi tog buss hem till Hampus där det var hemmafest. Aspackat med folk och träffade på massor som jag kände sen innan så de va asgrymt. Trodde verkligen inte att festen skulle vara så "omtalad" eller vad man säger för det kom verkligen mångaa som man kände från helt andra håll. Men det var askul och skrattade himla mycket under kvällen. Skulle egentligen sova hos Hampus men Rebecka sa att jag kunde följa med i taxin med dom så det gjorde jag, dock var vi 5 pers så jag fick sitta på golvet hahahaha... Stackars chaffis!! När vi kom hem till Becka snackade vi en massa om kvällen och allt innan vi trängde ihop oss i sängen sidledes haha. Morgonen därpå åt vi massor, kollade på film och snackade.
Nu sitter jag hemma, ska snart åka iväg på dans & är nöjd över att helgen inte är över än. 

 



Kom ihåg mig?