test typ

KÄRLEK

Är du kär? Typ inte
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? Kan ha hänt
Är du rädd för kärleken? mm

BADGIRL/BADBOY

Har du rökt? ne
Snusat? Ne

Däckat? nykter ja

Tycker du att det är coolt att supa? ne

Kysst en främling? nä fett oyolo :'(

Gjort ett sugmärke? hahahahhaha typ på en tjejkompis när jag va 11.... läskiga fasoner

Har haft oskyddat sex? 

Pussat en tjej? aa (PÅ DRIV)

Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej
Gråtit inför mer än 10 personer? säkert är ett jävla crybaby :(

Smygit ut? haha säkert när jag va mindre

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nej

Sovit bredvid någon av samma kön? aa

Sovit brevid någon av motsatt kön? joo
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? typ inte

Gråtit dig till sömns? aa

Gråtit framför någon du älskar? aa

Vaknat av att du gråter? ja haha wtf

Skrikit ord som hora och slampa till någon? nej tror aldrig jag sagt ordet hora irl haha, är inte ens sån person som slänger ut sig sånt hehe

Slagit någon på skoj? Ja 

Blivit slagen på skoj? aa

Varit på sol semestermm

Badat i havet? dah

Har haft snöbollskrig? aa

Inte sovit på en hel natt? Ja lol

Varit på sjukhuset? säkert nångång

Sovit i över 12 timmar? japp

Sett en film mer än 10 ggr? tror inte

Varit ute en hel natt? mm

Bråkat med en vän? ja

UTSEENDE

Hur lång är du? 161,8

Ögonfärg? vet inte azå

Hårfärg? brunt

Stil? ica maxis nya kollektion duger

Är du nöjd med ditt utseende? typ inte eller jag vene 

Är du mogen? haha...
 

FRITID

Du har varit på läger? japp
Du kör handboll/basket? Ne

Du kör fotboll/innebandy? ne

Du är ofta med kompisar? aa

 

DU TYCKER OM ATT…

Kramas? <333

Kyssas? <33333333333

Prata? <33333333333333333

Sova? <333333333333333333333

Gå upp tidigt? blä

Lyssna på musik? Aa

Vara ensam? ibland. faktiskt

Att vara kär? beror på vem

Vara i skolan? för de mesta ja

Kolla på film? aa

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? håret tvättar jag var 3dje dag helst så sällan som möjligt, kroppen typ varje dag

Använder du deo? ja haha

Brukar du borsta tänderna varje dag? japp

Använder du parfym? mm

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? cola

Tv/Data? Data

Blå/Rosa? blå

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? de e väl nice

När kramade du någon sist? Idag

Saknar du någon speciell person? typ inte

Har du svårt för att bli kär? asså jag får för mig att jag gillar folk men när jag tänker efter så ba ne

När kysste/hånglade du med någon sist? lol gråter :'(

Är du singel? mm
När fick du senast en komplimang? Typ idag eller vene om jag ska ta de possitivt

 

HAR DU NÅGONSIN…

Varit medvetslös: ne

Hånglat med nån riktigt ful: ne

Hånglat med fler än 50 pers: ne

Gjort något riktigt dumt: Haha a

Gjort något du verkligen ångrar: mm

Varit nykter på någon nyårsafton: ja

Åkt ambulans: tror inte

Gjort nåt olagligt: laddat ner

Skämts över dina föräldrar: JA!!

Sagt jag älskar dig och menat det: JA!

Tagit droger: aldrig

Vad hatar du verkligen: stela människor

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: jao

Är du ensam nu: Ja

Vill du gifta dig: JA

Vill du ha barn: aa

 

SENASTE PERSONEN SOM…

Sov i din säng: dess och julia

Såg dig gråta: vene

Fick dig att gråta: vene de va längesen kommer ej ihåg

Smsade dig senast: orkar inte checka

Kramade dig: mamma awie

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: Nej! 

Kramat någon: Ja

Pussat någon: Nej

Köpt någonting: Ja

Sjungit: Ja

Saknat någon: nej

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Ja

Telefon på rummet: Nooooo

Egen dator: aa

Könssjukdom: nej

Bra kompisar: Yes!!!

Tar du receptbelagda mediciner: nej




Kom ihåg mig?