vill bara lägga ner

Just nu vill jag bara lägga ner den här bloggen, eller åtminstone göra den privat... Känner att jag inte orkar dela med mig av mitt liv till människor längre hehe, typ därför jag slutat uppdatera både här och på instagram osv. Känns som att man bara får skit av att folk vet för mycket om än! Aja vi får se hur jag gör med det. 
Iaf så har jag påsklov just nu, vilket känns otroligt skönt. Dock har tiden gått jättefort, redan lördag???
 I torsdags var jag i dansskolan och lämnade av lite pengar osv för tävlingar, sedan åkte jag och Sofiachka till stan vilket var väldigt mysis. Kom hem senare än vad jag borde ha gjort och somnade dirr. Fredag förmiddag spenderade jag framför Hollywood heights, samt hemma hos Jennifer som jag slagga hos. Vi hade det väldigt roligt och det var så behövligt med en tjejkväll bara. Nu sitter jag här hemma och gör inte mycket alls, ska snart träffa Alexis tror jag och vi lär väl spendera kvällen ihop! Vad vi ska göra vet jag inte riktigt än, fest eller tjejkväll lär de väl bli. Alltså är inte riktigt på festhumör längre, tröttnar lätt på saker och nu känner jag att jag bara vill spendera mycket tid här på söder med vänner och äta god mat osv. Är faktiskt lite mer hemma-tjej när jag tänker efter, plus vill verkligen utvila mig själv de här lovet. 
För övrigt har jag inte så mycket planer nu under lovet, på tisdag ska jag och min gruppis åka till en sömmerska och fixa lite med våra dräkter, vill även boka in en estlandresa med Alexis, samt friträna en massa. Ska även till flottsbro nån dag med honeybobo, kommer bli sååå kul!! 



Kom ihåg mig?