Hejdå för ett tag

Nu ligger jag i sängen och ska precis gå och lägga mig. Imorgon åker jag till skolan och efter lunch springer jag snabbt hem, hämtar sakerna och sen ska jag åka till Kalmar med tjejerna! Kommer bli så roligt, älskar verkligen att tävla och det ska bli roligt att åka iväg långt. Verkligen så mysigt!! Exalteraad! Försöker även att inte sätta press på mig själv angående tävlings resultaten, har verkligen ingen aning om hur det kommer gå så ska inte tänka för mycket på det, bara dit och ha kul. 
Kommer iaf hem lördag natt skulle jag nog säga, och på söndagen har jag myycket plugg att gå igenom samt skriva på en grej, får verkligen inte glömma det!! Har även fys på schemat. På måndag förmiddag måste jag fixa en grej hoho nervös, sen skola och på eftermiddagen ska jag också göra en annan hemlig grej hahahahah såå stelt kan inte ens säga, bara Mirjam som vet... hahahhahahaha omg. <333 Iaf så på tisdag ska jag troligtvis gymma med mirre ifall hon kan på förmiddagen, sen har jag no plans bara de att på tisdag ska jag vara en tjej som har tävlat, fixat en grej, fått en annan grej, och inte har en massa plugg!! Srsly MÅSTE sluta skjuta ifrån saker. Bara ta tag i det! ♥
 
Fyller även år snart men är faktiskt inte så taggad iår vet inte varför riktigt. Får knappt tag på mina bröder så vet inte ens om vi ska fira eller nåt vilket är synd. Kanske lite för privat att skriva här men är ganska depp över det helt ärligt, längesen hela familjen var samlad. Gillar för det mesta inte att ta upp såna saker på bloggen men ibland behövs det att få prata ut med någon eller åtminstone skriva av sig. Jajaaa..♥



Kom ihåg mig?