Loondooon

Heeej, nu har jag kommit hem från London. Eller har egentligen varit hemma sen i söndags men inte tänkt på att blogga förän nu.
 
Anyway, LONDON VAR AMAZING! Helt seriöst, jag är förälskad i staden. Det var nog roligaste helgen iår, fyfan vad roligt det var alltså!!!! Gå runt med min bästavän samt Emma och prata girltalk hela tiden, öva på engelskan, äta ute, shoppa på så sjukt fina affärer och komma hem med typ en ny garderob, klubba på kvällarna och lära känna engelskmän!!! Har levt drömmen dessa dagar och allt var verkligen perfect. Känner att jag kom så nära tjejerna och på ett sätt hittade jag faktiskt mig själv litegrann. Fick mer en inblick om vad jag ville göra i framtiden och jag fick en sån himla boost på livet. Är så lycklig just nu och london känslorna håller verkligen i sig. åh♥
 
Nån kan säkert tycka att jag överdriver men det går nog faktiskt inte att beskriva föräns man varit där själv. Och även när man varit där går det nog inte att förstå hur just min upplevelse var, det kändes så moget på nåt sätt då vi 3 åkte runt överallt själva, klädde upp oss i stan, flörtade och pratade med fina killar & blev bjudna lite varstans. Människor man träffade på helt random places som på tåget osv och började snacka, folk som kom fram och när man träffade på andra svenskar.

En sak vet jag iaf och det var inte sista gången vi åker till London.. Jag och Alex vill ju åka tillbaka redan i jul men vi får se hur det blir med det. Annars är det bestämt att åka i vår-sommar och biljetter ska bokas snarast. 

Har rätt mycket planerat till sommaren and can't wait to make it trueee. 
 



Kom ihåg mig?