Bekännelser

  • Tänkte börja satsa mer på bloggen nu. Blivit så sugen eftersom jag läser så många & de är roligt att kolla tillbaka och ha saker att minnas. 

  • Jag har blivit sjukt besatt av horoskop, vilket är rätt jobbigt eftersom jag lätt kan göra beslut utefter de...

  • Jag sitter typ väldigt ofta och kollar recensioner på massa gymnasium, gymnasium jag inte ens vill söka till. Vet inte varför jag gör de, men blir så nyfiken. Kan typ drömma om att jag går i den skolan och hur de skulle blivit då 

  • Förra året ville jag verkligen börja bromma, vart så himla ledsen när jag inte kom in men sen gick det över när jag börja hermods... Det börjar dock komma tillbaka lite nu :(

  • 5 oktober ska jag tävla min första singel disco tävling den här terminen! Iiih tagga!

  • Jag har inte varit intresserad av nån sen typ december förra året... Alltså fatta va länge haha

  • Det är så himla kallt ute!!!! Minns inte att det var så kallt förra året?
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?