Fredagen den 13 onde (!!!!!!)

Idag är då fredagen den 13onde, omg taggaaaa!!!!#"#!2412414 Nej driver är fan rädd men de ska bli riktigt kul!
Igår var jag med Olivia, Miranda och Mirjam efter skolan. Vi gick runt på NK och i stan och letade efter lite grejer. Hittade en jättefin jacka som jag eventuellt ska köpa, men inte riktigt bestämt ännu. Iaf så var det mysigt, har börjat hänga mycket med Olivia och trivs med henne. Iaf så drog alla hem och då åkte jag och Olivia till söder och hon följde med mig till tåget. Konstigt att gå omkring på söder, är ju aldrig där längre så de känns väldigt ovant. Vet förresten inte vart jag håller hus nånstans längre. Inte i Bromma iaf, typ i stuvsta, eller i stan. Har börjat hänga mycket i stan. Eller möjligtvis på kristineberg haha. 

Meeeen anyway, idag ska jag och Olivia möta lite olika människor bla Mårten, Sebbe och dom samt Alex och Vadde. Vi får se vad vi hittar på, fick lust att gå på grönan men de kommer dom andra inte vilja. Eventuellt ska vi på en fest i Täby. Får se om vi drar till Brommas inspark också. ♥
Känns skönt att saker börjat ordna sig, känner ju alltid ett behov av att vara överallt samtidigt. Vill aldrig missa någonting. Så känns skönt att jag börjar lära mig att bara ta ett djupt andetag och släppa taget om saker. Jag MÅSTE lära mig att man inte kan få allt. Men kompromissar bra med mig själv, so proud!!! 

So sorry för alla oklara inlägg, men blir så när man inte bloggar på ett tag och vill få ner alla sina tankar nånstans haha



Kom ihåg mig?