Inspo

Måste hålla motivationen uppe nu mer än någonsin. Bara en månad kvar till tävling och jag vill få bättre kondis, mer explosivitet, bli vigare och samtidigt bränna fett. Endast jag som kan göra det så nu jävlar! 
Ska lägga in Periodisk fasta i kosten och äta mellan 12-8, samt börja gå mycket Powerwalks för att få bort extra energi! 
 
Det jag även måste göra är att utveckla mig på jobbet. Vara duktig och se till att jag så småningom kan få lära mig kassa så jag kan börja ta fler pass. Då ska jag spara mycket pengar, så himla mer värt än att bara slösa allt på mat. Måste även börja ta hand om mina saker bättre, mina väskor, mitt rum m.m. Måste börja ta tag i allt! Annars är det bara jag som får sota för det och mår verkligen inte bra av det, märker ju det själv. Imorgon kör vi, en fräsch start då jag ska gymma och sedan komma hem, äta lite, dra på dans, träna, komma hem, äta middag, försöka få in lite plugg och bara lösa allt jävla skit. I helgen ska jag jobba och vara duktig, KOM IGEN ANA YOU CAN DO THIS!



Kom ihåg mig?